Działka przed zmianami

Jest rok 2014, kwiecień, odwiedzamy naszą działkę codziennie. Spacerujemy, planujemy, zastanawiamy się gdzie będzie stał dom, czekamy z niecierpliwością na przyjazd ekipy budowlanej.
W moich myślach już jest zarys tarasu i obraz jaki widzę stojąc na nim.
Ale zaraz… czy ja wspomniałam tutaj… "obraz jaki widzę stojąc na nim"? Aha. Tak to był rok 2014, w mojej głowie "obraz jaki widzę stojąc na nim" zmienił się już chyba ze 100 razy, ba już nawet nie pamiętam jaka była pierwotna wizja ogrodu.
Na chwilę obecną chciałabym wszystko, im więcej ogrodów oglądam tym trudniej jest się zdecydować jak ten jedyny powinien wyglądać. Wiem jedno, zanim zajmiemy się ogrodem minie jeszcze wiele czasu… korzystam więc z okazji i idę rozgościć się w waszych ogrodach.

Było tak, teraz z utęsknieniem patrzę na tą łąkę.


Maj 2014, początki budowy, działka jest w kształcie postokąta, dom usytuowany jest w części północno-wschodniej.



Komentarze

  1. Pewnie wybierzesz taki ogród, który będzie komponował z domem i taki jaki Ci w duszy gra. Najważniejsze, by się w nim dobrze czuć. My lubimy charakter sielski więc taki mamy, a poza tym ziemia najgorsza z możliwych więc szkoda inwestować w roślinne rarytasy, bo zawodzą.
    Nasz ogród ma 19 arów. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogchwila dziękuje za poświęcony czas. Jak sprawdziłaś jakość ziemi, jej klasę? Co do ogrodu to pewnie wyjdzie misz masz, wszystko mi sie podoba a im więcej widzę tym więcej chcę. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witaj! Odezwały się wspomnienia, kiedy spojrzałam na Twoją działkę, moja po kupieniu wyglądała dokładnie tak samo... Powodzenia w odnajdowaniu drogi do wymarzonego ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamaryszku nie dziękuję! Jak to mówią od zera do bohatera! Mam nadzieję że i nam się uda :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty